1402/06/08
162

چرا خرید ملک در حال ساخت بهتر است ؟

مزایا  خرید  ملک  در حال ساخت  در  استانبول

              خرید ملک در حال ساخت در استانبول یک ایده فوق العاده و متمایز برای همه کسانی است که قیمت کامل را برای پرداخت فوری ندارند یا برای کسانی که به دنبال فرصتی، برای خرید ملکی هستند تا  شرایط   پرداخت    داشته باشد  ،  در این  مقاله  به   اهمیت خرید اموال و مستغلات در حال ساخت  در استانبول  می پردازیم .

 

سرمایه  گذاری  در ملک  در حال ساخت :

             اگر به دنبال شهری هستید که دائماً در حال رشد و تغییر است ، استانبول مکانی برای شماست زیرا بازار املاک و مستغلات در حال رونق بوده و فرصت های بسیاری برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند وجود دارد و یکی از گزینه هایی که اغلب نادیده گرفته می شود خرید ملکی است که در دست ساخت می باشد.

در اینجا برخی از دلایل مبنی بر این که این نوع خرید، یک سرمایه گذاری عالیست آورده شده است:

شما میتوانید بهترین واحدها را انتخاب خواهید کرد و می توانید قبل از رسیدن به بازار ، پروژه نهایی را ببینید.

معمولاً می توانید در قیمت خرید تخفیف دریافت کنید ، به این دلیل که شرکت های ساختمانی غالباً مشتاق فروش واحدها در هنگام ساخت هستند تا بتوانند مشتری  را در پروسه  پرداخت  نقدی  قرار دهند  .

شما می توانید آپارتمان خود را تا حدودی متناسب با سلیقه اتان مجهز کنید ، و این به ویژه در صورتی که در یک پروژه بزرگتر یک آپارتمان خریداری          می کنید ، راححتر  بتوانید در معماری  و شرایط  داخلی واحد تغییراتی ایجاد کنید

معیایب   خرید  ملک  در حال ساخت   در استانبول 

              با وجود بسیاری از جنبه های مثبتی که با خرید ملک در حال ساخت در استانبول می توان به دست آورد، این موضوع خالی از جزئیات منفی نیست که باید به آنها توجه کرد:

 - اگر قصد خرید ملکی در استانبول دارید که در حال ساخت است، آماده باشید که بیشتر هزینه کنید ، در بسیاری از موارد توسعه دهندگان برای املاکی که هنوز ساخته نشده اند، حق بیمه دریافت می کنند.

 - یکی از معایب احتمالی خرید ملک در حال ساخت در استانبول این هست که ممکن است مجبور باشید مدت بیشتری برای نقل مکان صبر کنید، بسته به زمان بندی پروژه، ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا ساخت و ساز خانه جدید یا ملک سرمایه گذاری شما به پایان برسد و بتوانید آن را دریافت کنید. 

 - یکی دیگر از نکات منفی احتمالی،  خرید ملک در حال ساخت در استانبول احتمال خطرات است، به عنوان مثال ممکن است سازنده با مشکلات مالی مواجه شود و نتواند پروژه را تکمیل کند یا تاخیر در ساخت و یا مشکلات کیفی وجود داشته باشد.

 

نکات مهم  در هنگام  خرید  ملک  در حال  ساخت  

              در اینجا چندین نکته وجود دارد که هنگام جستجوی این گزینه از املاک و مستغلات باید به آنها توجه کنید:

o مطمئن شوید که یک وکیل دارید که قبل از امضای هر چیزی، قرارداد فروش را بررسی می کند.

o به برنامه پرداخت مشخص شده در قرارداد دقت کنید.

o درک کنید که چه چیزی در قیمت خرید گنجانده شده و چه چیزی نیست.

o از خطرات احتمالی موجود در خرید املاک خارج از طرح آگاه باشید.

 

اهمیت  خرید  اپارتمان های  اماده  نقل  و انتقال  و سکونت  در ترکیه 

 

 آپارتمان های در حال ساخت برای بسیاری از افراد فرصتی بی نظیر است، اما از سوی دیگر، افراد زیادی هستند که آپارتمان های آماده را انتخاب می کنند، زیرا کوتاه ترین راه برای کسانی است که زمان کافی ندارند و نمیتوانند مدت طولانی صبر کنند.

 - نقل مکان به یک خانه جدید همیشه یک حرکت سریع است و زمانی که با محیطی ناآشنا سر و کار دارید سرعتش بیشترهم می شود، همچنین می توانید از دردسر و هزینه های مبله کردن و تزیین جلوگیری کنید. 

 - وقتی آپارتمانی را خریداری می کنید که از قبل راه اندازی و مبله شده ، می توانید مطمئن باشید که همه چیز در نظم کامل خواهد بود،لازم نیست نگران آسیب های پنهان یا تعمیراتی باشید که باید انجام شوند.

 - به تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.  اکثر آپارتمان های آماده نقل مکان در مجتمع هایی واقع شده اند که مجموعه ای از امکانات رفاهی مانند استخرهای شنا، سالن های ورزشی و سیستم های امنیتی را ارائه می دهند،  همه اینها می توانند زندگی شما را آسان تر و مجلل تر کنند.

 

معایب  خرید  آپارتمان  اماده  نقل  و انتقال   و سکونت  در ترکیه 

         یکی از معایب عمده خرید یک آپارتمان آماده نقل و انتقال (سکونت) این است که شما نمی توانید ملک را مطابق با نیاز و سلیقه خود شخصی سازی کنید، زیرا سازنده قبلاً آپارتمان را مطابق با ترجیحات خودش طراحی و ساخته است.

         یکی دیگر از معایب خرید آپارتمان آماده نقل و انتقال این است که معمولاً قیمت بیشتری نسبت به املاک در حال ساخت دارد و آن به این دلیل است که شما برای راحتی و عدم انتظار برای تکمیل ساخت و ساز،مبلغ را کامل پرداخت می کنید که فوراً ساکن شوید.

           تقاضا برای آپارتمان های آماده معمولا زیاد است، که پیدا کردن آنها را دشوار می کند و این امر به ویژه اگر به دنبال نوع خاصی از ملک در یک مکان مورد نظر هستید، صادق است.

 املاک  و مستغلات   در استانبول  در استانبول  و آینده این حرفه 

              بخش املاک و مستغلات استانبول در سال های اخیر رشد زیادی داشته و به گفته کارشناسان این رشد قرار است در سال های آینده نیز ادامه یابد.

 استانبول شهری است که دائما در حال توسعه می باشد، با تکمیل پروژه‌های زیرساختی جدید، پروژه‌های ساختمانی جدید ساخته می‌شود و این امر باعث جذب افراد بیشتری به شهر و افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات می‌شود.

 در نتیجه افزایش تقاضا، قیمت املاک در استانبول نیزدر حال افزایش است و با توجه به افزایش روزافزون افراد برای خرید ملک در شهر، این روند همچنان ادامه دارد.

شما می توانید در تماس با مشاور املاک ما، بهترین و مهم ترین پیشنهادات موجود در بازار املاک ترکیه را مشاهده کنید، مشاور املاک ما بسیاری از پیشنهادات ویژه ای را که باید در نظر بگیرید و همچنین مشاوره یکپارچه ای در اختیارتان قرار می دهد. توصیه هایی که به شما در انتخاب درست کمک می کند.

 

مقایسه پروژه ها