1401/12/27
272

منطقه گون گورن

 

منطقه گون گورن

منطقه گون گورن استانبول یکی از مناطق اروپایی شهر استانبول می باشد که از شرق با منطقه زیتین بورنو و اسنلر ، از جنوب با منطقه باکیرکوی و از غرب با منطقه باهچلی اولر همسایه است. این منطقه در مجاورت محله مرتر و زیتون بورنو قرار گرفته است و تقریبا تمام افرادی که می خواهند در استانبول ، لباس به صورت عمده خریداری کنند با این محله آشنای دارند چون بیشتر عمده فروشی های لباس در منطقه گون گورن و مرتر واقع شده است. این منطقه از دیرباز یکی از محله های است که از نظر سطح اجتماعی یک محله متوسط به شمار می آمد.

در قدیم به دلیل بافت صنعتی ، در این منطقه  کارگران سکونت داشتند و با گذشت زمان و با یک دست شدن بافت اجتماعی گون گورن این محله از کیفیت بهتری و یک دست تری نسبت به قبل پیدا کرد. شهرداری این منطقه در چند سال اخیر تلاش هایی برای بالا بردن سطح فرهنگی و اجتماعی این منطقه انجام داده است. جریان چیرپیجی در تاریخ روستای گون گورن که زمانی  به نام «ویتوز» شناخته می شد، جایگاه مهمی ایفا می کند. یکی دیگر از نکات اساسی این مکان این است که برای نخستین بار توقف در مسیر اروپا موقعی که ارتش های پیاده در حال انجام وظیفه می بودند این مکان منطقه ی مناسبی بوده است. این نهر و چمنزار Çirpıcı در دو طرف آن زمانی یکی از برجسته ترین مناطق تفریحی استانبول بشمار می آمد. از اولین هفته های هیدرلز تا زمستان، مردم هر روز به اینجا سر می زدند، همانطور که به Kağıthane و Göksu نیز برای گردش میرفتند.

 

مراکز متنوع خرید منطقه گون گورن

مرکز خرید گون گورن پارک ، مرکز خرید بزرگ کاله سنتر و مرکز خرید اوزد یلک کاله سنتر  که دارای چهار طبقه و برندهای بسیاری می باشد و همین طور یک مجموعه بزرگ ورزشی در کنار بازار بزرگ لباس عمده فروشان برای توریست ها بسیار جالب است و آنها را به سمت این محله می کشاند و باعث شده که مردم این بافت قدیمی و ساده مدرن تر شوند و مشغول به کار و فعالیت گردند. یکی از شعبه های فروشگاه زنجیره ای و بزرگ مارکت به اسم مترو در این منطقه واقع شده است. همین طور تعداد زیادی بازارچه هفتگی در روزهای مختلف در گون گورن برگزار خواهند شد که مردم آنجا تمام احتیاجات روزانه خود از جمله میوه و سبزیجات پوشاک و لوازم خانه را از این بازارچه ها و با قیمت خیلی مناسب تهیه می نمایند.

دسترسی به منطقه گون گورن

در منطقه گون گورن استانبول به سه وسیله نقلیه مهم می توانید دسترسی داشته باشید. تراموا ، متروبوس و مترو که شما را در سریع ترین زمان ممکن و بدون معطلی در ترافیک به هر کجا که قصد دارید خواهد برد. علاوه بر این با وجود قرارگیری این منطقه در جنوب اتوبان ای – 5 شما می توانید با ماشین شخصی خویش به این شاه راه اصلی برسید ، در این منطقه مثل سایر مناطق دلموش و مینی بوس هم به وفور یافت می شود.

در پایان اگر به دنبال زندگی در یک منطقه ارزان قیمت در بخش اروپایی شهر استانبول می باشید این منطقه ، یکی از انتخاب های مناسب برای شما خواهد بود. گون گورن یکی از مناطق آرام و بسیار ساکت این شهر بحساب می آید و خانه ها بصورت معمول آپارتمان می باشند و خبری از پروژه های با امکانات و برج های بلند در این منطقه نمی باشد به همین خاطر بافت منطقه مدرن و نوساز نمی باشد. چندین دانشگاه و مدرسه خصوصی و دولتی و همین طور تعداد زیادی بیمارستان در این منطقه یافت می شود.

کاربران و همراهان عزیز ما، اگر شما می خواهید به منطقه گون گورن استانبول مهاجرت و یا قصد سفر را دارید، می­توانید با خرید ملک و خانه های این بخش از استانبول زندگی نسبتا راحت و آرامی را شروع کنید.و ما در این نوشتار ، شما را با ویژگیهای این محله آشنا کردیم و امیدواریم، این گفته ها اطلاعات سودمندی برای شما داشته باشد. چنانچه سوالی درباره خرید ملک در این محله را دارید، می توانید با کارشناسان هلدینگ Estate 4 istanbul در ارتباط باشید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

 

مقایسه پروژه ها