1401/12/26
277

مرکز خرید نیشان تاشی

در مورد مرکز خرید نیشان تاشی

مرکز تجاری نیشان تاشی (Nisantasi) در قسمت اروپایی استانبول، در محله‌ای با نام نیشان تاشی، قرار گرفته است. این مرکز در خیابان تسویکیه (tasvikiye) قرار گرفته،  در مورد محله نیشان تاشی باید گفت که یکی از محله‌های قدیمی و مهم استانبول می باشد؛ حتما به دیدن آن محله و مراکز خرید آن بروید . در این محله، با یک تیر چندین  هدف می‌زنید؛ با مردم محله آشنا خواهید شد، در نزدیکی آن آثار تاریخی را مشاهده می کنید و به دیدن لوکس‌ترین مراکز خرید بازدید می‌کنید میروید.البته کاخ ایهلاور، موزه ایاصوفیه، موزه آتاتاتورک، میدان تکسیم و غیره در نزدیکی این مرکز خرید می باشند.

این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید که برای تهیه انواع پوشاکبه گردشگران تور استانبول توصیه می شود. نیشان تاشی برای خرید لباس شب ترکی طرفدار دارد و برای خرید لباس مجلسی در استانبول می توانید از فروشگاههای آن دیدن کنید . این مرکز خرید ،حدود 150 فروشگاه دارد که در آنها معروفترین برندهای پوشاک موجود می باشند . نیشان تاشی که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول بشمار می آید به عنوان مرکز مد در ترکیه ، در آن فروشگاههای معروف ، رستوران ها و کافه های دلنشین ، مراکز تفریحی و هتل ها  موجود می باشد، علاوه بر این موارد ، این خیابان یکی از مناطق مسکونی شیک و با کلاس در شهر استانبول می باشد . در گذشته مسابقات تیراندازی با حضور شاه کشور در منطقه نیشان تاشی انجام میشد اما در زمان پادشاهی عبدالحمید این منطقه به عنوان مکانی برای پذیرایی از میهمانان جشن عروسی خواهرش که به مدت دو هفته طول کشید،کاندید شد . انواع غذاهای مکزیکی ، ایتالیایی ، ژاپنی و غذاهای دیگر ملل در رستوران های مرکز خرید نیشان تاشی موجود می باشد . برندهای مشهور جهانی مانند لویی ویتون و کارتیه در این منطقه ی شیک شعبه دارند.

 

 

 

امکانات مرکز خرید نیشان تاشی

در نگاه اول بین مراکز خرید استانبول، شاید این مرکز خرید وسعت چندان زیادی ندارد. اما امکانات زیادی دارد که در زیر به آنها می پردازیم.

  • بهترین برندهای دنیا را در این مرکز خرید می‌توانید پیدا کنید. در واقع، برای خرید لوکس به نیشان تاشی سر بزنید.
  • لذت نوشیدن مقداری قهوه در معروف‌ترین برندهای جهانی کافی شاپ را بچشید.
  • در رستوران‌های مرکز خرید نیشان تاشی انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دیگر ملل موجود است.
  • اگر به سینما رفتن از تفریحات شماست، می‌توانید فیلم‌های‌ هالیوودی و کشور ترکیه را در سینمای این مرکز تماشا کنید.
  • سالن ورزشی و پارکینگ از دیگر امکانات این مرکز خرید می باشد.
  • جشنواره‌هاییی در این مرکز برپا می‌شوند که حضور در آن تجربه‌ای منحصر به فردی برای شماست.

همینطور که به اختصار گفته شد،آلدو، سواروفسکی، بنتون، اکو، لاکوست، تامی هیلفیگر، کلوین کلاین و … از برندهای معروفی می باشند که در سیتیز نیشانتاشی  نمایندگی دارند.

 

این بخش از منطقه شیشلی، یکی از محله های بالانشین، استانبول بحساب می آید و مرفه ترین خانه های مسکونی و مناطق تجاری در آنجا می باشند. همچنین این محله قلب مراکز فشن ترکیه می آید.این مرکز خرید مهد، مد و فشن ترکیه می باشد و معتبرترین مارکهای ترکیه و دنیا را می توان در این منطقه یافت می شود. جالبه بدونید، برای ساخت سیتیز حدودا" ۱۲۵ میلیون دلار آمریکا هزینه شده است.

دسترسی به مرکز خرید نیشان تاشی

دسترسی به این مرکز بسیار راحت است؛ و این موضوع باعث شده است که یکی از مراکز خرید پرطرفدار باشد. این مرکز در نزدیکی میدان تکسیم می باشد و با اکثر وسایل نقلیه‌، مانند اتوبوس، مترو و غیره می‌توان برای خرید به این مرکز جذاب بروید. 

از میدان تکسیم تا این مرکز 20 دقیقه پیاده‌روی در میان خیابان زیبای جمهوریت فاصله دارد. اما اگر می خواهید، کمتر پیاده‌روی کنید، خودتان را به ایستگاه متروی osmanbey برسانید و سپس از خیابان روملی به سمت شرق بروید تا به مرکز خرید، برسید.

 

مقایسه پروژه ها