1401/12/26
262

مرکز خرید مال آف استانبول

 

مرکز خرید مال آف

یکی از جدید ترین و بزرگ ترین مرکز خرید در استانبول Mall of ‘stanbul نام دارد. بازار مال آف استانبول، برندهای برتر در دنیا و ترکیه را داراست و دارای  مساحت 156 هزار متر مربع و  350 فروشگاه می باشد. این بازار برنده جایزه معتبر بهترین مرکز خرید در قاره اروپا شده است و توسط  torunlar gyo ،بزرگ ترین سرمایه گذار مراکز خرید در ترکیه ، با مقدار سرمایه 1.3 میلیارد لیری تاسیس گردیده است.

یک گروه سرمایه گذاری واقع در دبی به نام آلدر برای اولین بار در کشور ترکیه یک رستوران سه طبقه به مساحت 1000 متر مربع بنا کردند. در این رستوران رستوران زنجیره ای که در دبی و ابوظبی نیز دارای شعبه می باشد غذاها با طعم خاورمیانه ای سرو می گردد و رستوران gustomoi غذاهایی با طعم غذاهای دریای سیاه و آناتولی و antep و egegean را در یک جا عرضه می کند.  بازار استانبول دارای 5 طبقه است که 3 طبقه بزرگ و 2 طبقه آن کوچک دارد که هر طبقه دارای یک معنی و مفهوم خاصی می باشد. این مرکز خرید با 83 پله برقی و42 آسانسور، امکانات رفت و آمد آسان را برای مشتریان خود فراهم کرده است . مرکز خرید مال آف استانبول در قسمت اروپایی  و در محله باشاک شهیر başakşehir  قرار گرفته است که شامل دفاتر، محل اقامت و هتل های زیادی است.

این مرکز خرید ، از  هفت تپه استانبول  الهام گرفته است و همچنین در طراحی این بازار ، آثار معروفی مانند میدان تکسیم، سلطان مهمت، ییلدیز پارک قابل رویت می باشند.  امکانات این مرکز خرید به گونهای است که برای گردشگران  با هر سلیقه و هر سنی مناسب می باشد .برای مثال اگر اهل غذا خوردن هستید، میتوانید از رستوران زنجیره ای Gustomol استفاده کنید و و بسیار لذت ببرید و یا اگر به هنر های نقاشی علاقه دارید،برای شما هم امکاناتی تعریف شده است، و شما نیز به اجرای تئاتر و کنسرت در mol sahne  می توانید بروید و همچنین از گالری های بین المللی، بازدید کرده  و اگر دوست دارید یه روز سرگرم کننده را تجربه کنید، میتوانید سری به مرکز تفریحی mol park بزنید و  از امکانات آنجا استفاده کنید. mol park یکی از مکان های سرگرم کننده است ،چون که در آنجا بزرگ ترین پارک سرگرمی در اروپا ساخته شده و خدمات می دهد، همچنین شم، در این مجتمع cinetech آخرین فیلم های روز دنیا را نیز می توانید تماشا کنید. 

 

 

مقایسه پروژه ها